marți, 18 ianuarie 2011

Ameninţările lui Ghiocel pentru 7,5 milioane: "te dărâm, te omor"


      De aproape o lună patronul de la TED Construct şi fetele acestui sunt atacaţi mizerabil de singurul ziar trimis de DNA în judecată pentru şantaj prin presă. Dar ştiţi de ce BZI îi spurcă pe Cornel Brânză şi pe membrii familiei acestuia? Pentru că patronul Ted Construct a refuzat un contract de publicitate de 7,5 milioane lei vechi pe lună. Asta în condiţiile în care patronul respectiv cotizase serios din 2004 până în 2008 la buzunarul lui Ghiocel Asimionesei.
      Istoria relaţiei BZI - TED Construct ne-a fost povestită chiar de patronul ultimei firme. "Eu am avut o fabrică de confecţii cu care lucram în lohn. Pentru că la un moment dat aveam multe comenzi, i-am dat de lucru şi lui Asimionesei prin Delta Distribution. Asimionesei avea un atelier la Hârlău. Ei, când a căzut afacerea cu lohn-ul, eu m-am ocupat doar de firma de construcţii. Atunci Asimionesei mi-a zis să fac un contract de publicitate pe ziar pe motiv că «trebuie să trăiască şi ziarul». Şi am plătit publicitate până în 2008. A venit însă criza şi m-am dus la el rugându-l să mă lase o vreme cu publicitatea. N-a vrut însă să înţeleagă, ba chiar m-a ameninţat că «te dărâm, te omor"». Ne-am certat dar n-am crezut că va merge chiar atât de departe. Şi pentru ce, pentru 7 milioane şi jumătate pe lună", povesteşte Cornel Brânză.
      Numai că patronul Ted Construct nu ştia ce păţeşti cînd nu mai cotizezi la Ghiocel. Imediat BZI a început să scrie că fetele lui Brânză ar fi dame de consumaţie, că ar avea relaţii cu parteneri de afaceri de-ai tatălui, şi multe asemenea relatări "creştineşti". Evident, concomitent firma TED Construct a fost acuzată de o sumedenie de ilegalităţi, cel mai adesea deloc probate, ori, în cel mai bun caz, argumentate cu date destul de puţin credibile.
       Înjurat sistematic, Brânză n-a mai rezistat şi a anunţat că îl dă în judecată pe Asimionesei. "Dacă se lua numai de firmă poate îl lăsam în pace. Dar pentur că s-a luat de fetele mele îl dau în judecată. Şi nu cer nici un leu despăgubire ci doar să fie obligat să recunoască public faptul că a minţit şi că m-a şantajat", susţine patronul Ted Construct.   
        Am încercat să-l contactăm pe Ghiocel Asimionesei dar acesta nu a răspuns la telefon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu