sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Pietonii au prioritate

Politistii s-au asigurat astazi ca soferii le dau intaietate pietonilor angajati sa traverseze regulamentar.
Municipiul a fost impanzit de echipaje de politie care au supravegheat trecerile de pietoni.In plasa politistilor a cazut si omul de afaceri Ghiocel Asimionesei. Acesta a fost sanctionat pentru ca nu purta centura de siguranta si vorbea la telefon in timp ce se afla la volan.
Una din zonele monitorizate de politisti a fost iesirea din Pacurari.In mai putin de o ora politistii au oprit 10 masini care nu au acordat prioritate pietonilor sau care au savarsit alte abateri in trafic.
"Autoturismul marca Dacia Sandero cu numarul de inmatriculare Iasi, 06, Costica, Dumitru, Jean a circulat pe Soseaua Pacurari dinspre Piata Eminescu catre Metro, iar la trecerea de pietoni semnalizata corespunzator nu a oprit si nu a acordat prioritate de trecere la un pieton angajat regulamentar in traversare din dreapta
catre stanga conducatorului auto" au declarat politistii prin statie.
"Nu, nu am sesizat-o,  nu mi-am dat seama. Am vazut liber in fata mea, pe banda a doua am plecat. Am incetinit, am vazut ca sunt  pe banda a doua libera, i-am dat drumul" a marturisit o soferita.
Prin filtrul politistilor a trecut si Ghiocel Asimionesei, patronul cotidianului Buna Ziua Iasi. Acesta nu purta centura de siguranta si vorbea la telefonul mobil in timp ce conducea.S-a ales cu puncte de penalizare si o amenda de 60 de lei.
"Va rog sa-mi prezentati documentele, buletin, permis, certificat. Va aduc la cunostinta sanctiunea pe care urmeaza sa o primiti pentru neportul centurii de siguranta doua puncte amenda si doua puncte de penalizare.  Pentru ca nu ati folosit sistemul mobil de tip maini libere, de asemenea 2 puncte" i-a spus politistul.
"Nu am centura, recunosc, ma sanctionezi si asta e..." a spus Ghiocel Asimionesei.
Actiunea de astazi s-a desfasurat in toate judetele din tara.In Iasi razia a inceput la ora 12 si se va incheia la ora 20.
Comisar Sorin Catana, sef Biroul rutier al Politiei Municipale: "Lucratorii Politiei Rutiere au organizat o actiune pentru depistarea conducatorilor auto care nu acorda prioritate de trecere acelor pietoni angajati regulamentar in traversarea strazii. Avand in vedere analiza efectuata la nivelul municipiului Iasi politistii rutieri au actionat in zonele respective, Bulevardul Socola si Soseaua Bucium , Bulevardul Nicolina, Soseaua Pacurari , Bulevardul Carol si Bulevardul Nicolae Iorga."
(Mihaela Marandoiu, Adrian Balan, 14 aprilie 2010)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu