sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Marius Spanu vorbeste despre presa de santaj din Iasi

In plina campanie electorala, deputatul PD-L Marius Spanu vorbeste despre presiunea pe care politicul o pune asupra presei.
Plecand de la scandalul in care sint implicati jurnalistii Sorin Rosca Stanescu si Bogdan Chireac, acuzati de santaj asupra sefului ANI, Marius Spanu a concluzionat cine este  echivalentul lor pe plan local. Sint jurnalistii de la "Buna Ziua Iasi" care au incercat sa il santajeze, imediat dupa ce a vorbit despre neregulile de la Esplanada Oancea.Firma care a executat lucrarile apartine familiei Asimionesei, care detine "Buna Ziua Iasi".

Marius Spanu, deputat PD-L: "Eu am avut o experienta clar neplacuta, in care mi s-a spus <ai vazut ce ai declarat?>. Vorbeam despre o declaratie despre Esplanada Oancea, nici macar nu stiam ca atunci ca domnul Asimionesei cu firma lui reparase aceasta esplanada. Am spus o chestie de bun simt pe care o vede toata lumea, au lucrat prost, noaptea, in campanie electorala, n-au terminat asta, n-au terminat asta si a doua zi am aparut cu un articol mizerabil legat de familia mea. Si mi- s-a transmis foarte clar <daca nu stai cuminte, ti-am aratat doar o parte din ce putem sa facem!>. Si la santajul asta, eu am spus, <daca vreti, scrieti ce vreti la adresa mea ca nu ma infricosati, pentru ca nu mi-e frica de nimic>."
Intrebat de jurnalisti de ce PD-L nu a sarit in apararea membrilor de partid atacati in "Buna Ziua Iasi", Marius Spanu a explicat:  "Cred ca daca colegii mei ar fi reactionat, ar fi aparut ca o imixtiune. As fi intrat intr-un razboi
intre domnul Movila si cotidianul <Buna Ziua Iasi>, ca la el facem referire ca sa fie foarte clar. Deci as fi aparut intr-un razboi si poate colegul meu ar fi spus <ce te bagi tu acolo?>. Nu stiu daca nu ar fi asteptat ca eu sa o fac fara sa ma roage el, dar va garantez ca daca ar fi vrut sa facem o conferinta de presa sa spuna <astea is acuzatiile care mi se aduc mie si pe care tu le stii foarte clar ca nu is adevarate>, n-as fi avut nicio problema sa spun ca ceea ce se face, ca aceasta presiune in mai multe articole este un santaj mai direct sau mai indirect la adresa lor."
Ghiocel Asimionesei nu a fost de gasit telefonic pentru a comenta cele afirmate de Marius Spanu. (Tele'M) (12 noiembrie 2009) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu