duminică, 27 februarie 2011

Gaşca lui Asimionesei a ţepuit şi E.ON-ul

     Pe lista celor ţepuiţi de Ghiocel Asimionesei (reamintim, singurul patron de media din Moldova trimis în judecată de DNA pentru şantaj prin presă şi patron ce datorează Fiscului măcar 2,5 milioane euro sub formă de impozite şi taxe neplătite de ani buni) se înscrie şi ditamai concernul E.ON Gaz. Un document emis de firma germană arată că la mijlocul lui 2010 una din firmele lui Ghiocel "uitase" să onoreze o comandă de sigilii antiefracţie pentru care luase deja banii. Motiv pentru care E.ON trimitea ultima somaţie (click foto pentru marire).
     "Revenim la adresa noastră nr. ..... din data de .... cu precizarea că până la data prezentei situaţia livrărilor nu s-a îmbunătăţit semnificativ. Conform evidenţelor noastre SAP figuraţi cu întârzieri pentru cantitatea de 17.900 bucăţi, în valoare totală de 17.363 RON.      Vă atenţionăm că este ultima concesie pe care o facem...", anunţă somaţia E.ON.
Omul de legătură cu ruşii se jura că e curat, dar...    Interesantă este şi faptul că somaţia trimisă de E.ON este dedicată special lui Rares Neamţu, indicat reprezentant al Media Pro Distribution. Această firmă aducea din spaţiul ex-sovietic acele sigilii şi le vindea E.ON-ului, în mediul local fiind cunoscută afinitatea lui Rareş Neamţu pentru afacerile cu ruşii.    Recent însă Rareş Neamţu pretindea public că el se ocupă doar de ziare. Acuzat de primarul de Cotnari că l-a şantajat pentru a aranja o licitaţie de 6 milioane euro, Rareş Neamţu declara la TELE M: "eu nu mă ocup de firme, eu nu ma ocup cu constructii. Eu ma ocup cu ziare. Daca spune ca m-am dus sa-i propun ceva legat de-un ziar, poate... sa vedem ce spune. Dar de constructii, habar n-am".
    Documentul emis de E.ON arată însă ca Neamţu minte şi că de fapt mâna dreaptă a lui Ghiocel Asimionesei este parte în multe din afacerile urât mirositoare a patronului BZI. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu